Oops...
Slider with alias shop general page animated not found.

لاستیک درار کامیونی تکفاز

لاستیک درار کامیونی تک فاز چیست؟

لاستیک درار کامیونی تک فاز برند huavrex چین، در واقع یکی از انواع لاستیک درارهای با دوام ماشین های سنگین است. همان طور که می دانید، قیمت قطعات خودروهای سنگین از جمله لاستیک، در سال های اخیر، افزایش زیادی داشته است. این بخش از کامیون نیز مانند هر قطعه ی دیگری نیازمند تعویض و تعمیر و … است. لذا برای جداسازی رینگ از لاستیک کامیون و خودرو های سنگین می توان از لاستیک درار کامیونی تک فاز، استفاده کرد.

لاستیک درار کامیونی تک فاز، سه فاز و … از جمله تجهیزات پیشرفته در میان تجهیزات تعمیرگاهی به شمار می آیند. لاستیک درار کامیونی تک فاز، سه فاز و … عملیات جداسازی لاستیک از رینگ و جا زدن آن به رینگ را به طور نیمه اتوماتیک و محافظت شده انجام می دهند.

لاستیک درار کامیونی تکفاز

 

لاستیک درار کامیونی تک فاز

مزایای استفاده از لاستیک درار کامیونی تک فاز

  • لاستیک درار کامیونی تکفاز دارای قابلیت اتصال به برق تکفاز شهری
  • لاستیک درار کامیونی تک فاز، به صورت نیمه اتوماتیک مراحل لق کردن و جدا کردن لاستیک از رینگ را انجام می دهد.
  • طراحی شده جهت تعویض لاستیک خودرو های سنگین از جمله کامیون، اتوبوس و …
  • موجود در دو مدل سه فاز و تکفاز
  • قابلیت تعویض رینگ و لاستیک از سایز 14-26 اینچ
  • امنیت جانی و جسمی تعمیرکار توسط لاستیک درار کامیونی تک فاز، تامین می شود.
  • استفاده از لاستیک درار کامیونی تک فاز، باعث کاهش آسیب های احتمالی و ضررهای مالی حین عملیات جداسازی و جا زدن لاستیک می شود.
  • استفاده از دستگاه لاستیک درار کامیونی تک فاز، سبب افزایش طول عمر لاستیک و رینگ می شود.
  • لاستیک درار کامیونی تک فاز، بی نیاز از هر گونه وسیله ی اضافی نظیر پتک می باشد.
  • لاستیک درار کامیونی تک فاز، در وقت و انرژی صرفه جویی می کند.
  • لاستیک درار کامیونی تک فاز، دارای کاربری آسان و دقت بالا در عملیات است.
  • دارای عملکردی مطمئن و پر قدرت

اجزای تشکیل دهنده ی لاستیک درار ماشین سنگین

اجزای تشکیل دهنده ی لاستیک درار ماشین سنگین از جمله لاستیک درار کامیونی تک فاز، عبارتند از: سینی جابه جا کننده ی رینگ و لاستیک، الکتروموتور تسمه گردان، الکتروموتور پاور پک، گیربکس، مجموعه ی فک های باز و بسته شونده، پمپ هیدرولیک، اهرم کنترل، اهرم هیدرولیک لق کن، ستون عمودی تاشو اتوماتیک، تایلیور مخصوص و مجموعه ناخن های ضد خش.

انواع لاستیک درار کامیونی تک فاز

انواع لاستیک درار ماشین های سنگین، به لحاظ ابعاد، تعداد فاز و کاربری به چند دسته تقسیم می شوند. لذا لاستیک درار کامیونی تک فاز، و لاستیک درار کامیونی سه فاز در تجهیزات تعمیرگاهی بارمان وجود می باشد. به علاوه هر یک از این دستگاه ها دارای مدل های 14 تا 26 اینچی هستند. لازم به ذکر است که مدل های 14 تا 28 و 14 تا 30 اینچی تنها در مدل سه فاز موجود هستند. مدل های مذکور تنها برای کاربری های سنگین هستند و مدلهای تا 56 و 60 اینچی نیز وجود دارد که کاربری فوق سنگین کاربرد دارند.

راهنمای کار با لاستیک درار کامیونی

ابتدا لاستیک درار کامیونی تک فاز را به برق متصل کرده و سپس میزان روغن هیدرولیک آن را چک می کنیم. سپس با زدن کلید استارت عملیات آغاز می شود. حال رینگ و لاستیک خودروی سنگین را روی سینی اتوماتیک قرار داده و جلوی لاستیک یا اهرم کنترل سینی از طریق فشار روغن به سمت ستون عمودی رفته و هم سطح رینگ و لاستیک می شود. حال کلید بالابر اهرم را فشرده و فک ها با رینگ و لاستیک بالا می روند. در همین حین اهرم بشقابی داخل رینگ قرار می گیرد. بخش لق کن لاستیک نیز با فشار روغن هیدرولیک کار می کند. سپس از طریق یک پدال پایی، فک ها شروع به چرخش کرده و لاستیک جدا می شود.

 

لاستیک درار کامیونی تکفاز HUAVREX دارای چه مشخصات فنی است؟

این لاستیک درار کامیونی تکفاز دارای برق مصرفی 220 ولت شهری برای مدل های تکفاز است که برای تعویض لاستیک درار های اتوبوس و کامیون با حداکثر قطر رینگ 26 اینچ و حداکثر قطر چرخ 62 اینچ می باشد. حداکثر قطر لاستیک 1600 mm  و حداکثر پهنای لاستیک 780 mm است و حداکثر وزن لاستیک تا 500 کیلو گرم قابل استفاده می باشد. همچنین این لاستیک درار تکفاز مجهز به شیر فشار شکن قوی جهت جلوگیری از افزایش فشار روغن هیدرولیک است و مجهز به شیر فشار کنترلی یک طرفه است که در زمان قطع شدن روغن در سیستم هیدرولیکی دستگاه باعث جمع شدن فک ها و جدا شدن تایر ها از فک نمی گردد.

لاستیک درار کامیونی تکفاز HUAVREX

کدام شرکت برای خرید لاستیک درار کامیونی تک فاز مناسب است؟

شرکت بازرگانی بارمان با سال ها تجربه در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی، دستگاه لاستیک درار کامیونی تک فاز را با ارزنده ترین کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه میکند. از دیگر مزایای این شرکت می توان به گارانتی دستگاه ها و قطعات همچنین تعمیر و نگهداری دستگاه ها اشاره کرد. برای ارتباط با مشاوران فروش این شرکت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

کاتولوگ لاستیک درار کامیونی تکفاز

کاتالوگ لاستیک درار کامیونی تکفاز